I don't know why I'm still afraid, if you weren't real I would make you up

Skansen Skansen Skansen. Jag känner att jag inte riktigt har något liv längre. Men igår träffade jag fina lilla Kahn och mös med henne i Nacka. Idag fyller lillasyster tolv! Vilken kvinna. Gullegull.
   Titta inte på The Mist, den suger, jag såg den med mamma och Tina här om dagen och fy fasen vilken besvikelse! Och nu är jag så trött också. Men det är TIO VECKOR KVAR TILL USA!!! AAAAAAAH.
   Emilia kom till Skansen och tittade på mig när jag jobbade idag. Det måste vart roligt. Sedan jagade jag henne med hästen. Men nu ska jag lägga mig och sova på golvet, so: later!

XXX



Kommentarer
Postat av: Elin

gillas (Y)

2010-05-16 @ 00:57:17
Postat av: emilia

hahahahaha du måste sluta jaga mig med hästar jag blir fan livrädd

2010-05-18 @ 20:49:42
URL: http://undergroundstation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0