Läroverksfejden sponsras av: PAPPA

Man måste följa skevheten

Återigen krossade vi dem alla. Stackarna. Tre förstaplatser. BOOM. Fattar dock inte vad domarna höll på med när de bedömde bilddelen av estetiska. Sist? What the heck! Fiskens bild var lätt bäst, jag menar Östra och Norra saknade fullstädigt talang. Jag skulle lika gärna kunnat ta dit några barn från dagiset här i närheten och be dom rita. Pff. De kanske kände att det blev för mycket om vi vann alltihop.
   Imorgon är det Slå Katten Ur Tunnan på Skansen och jag är jättepeppad!!! Jag Ceder ska döda den där tunnan. Vi tränade galopp på Djurgården igår, han och jag. Så sjukt mysigt med alla blommor och solskenet.
   Jag missar mösspåtagningen i eftermiddag men det är lugnt för nästa år har jag min egna! Aaaah! Excited! Och så måste jag ju välja vilken brasa som ska få äras av min närvaro ikväll. Det står mellan Fältet och Kvitterkroken. Kom dit.
 
XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0