Upp på taken Över staden

O du underbara solsken.

Denna veckan har jag sprungit två gånger och jag känner mig som iron man. Äntligen börjar jag komma igång. Jag är nu officiellt ikapp i biologin. BOOYAH! Nu är det bara svenskan kvar. Prepared to be conquered, stupid subject of language.
   Idag sov vi oss igenom några föreläsningar på KTH innan vi gick lös på nachotallrikar, friterad kyckling och annat mumsigt i Kista Galleria. Fasen var långt ut i skogen vi var. Sedan tog jag och Sara en tur till Bengans där vi gjorde slut på våra besparingar i ubyte mot lite musik.
   Imorgon blir det pretty ponies och 80års fest. Tada!

Tokigt och roligt i Kistas äventyrsvärld
The Guys

XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0