This is Freaking IT

Tack för dig din spets!

Jag är förkyld. Alla som kommer inom en mils radie riskerar att förlora hörseln due to hög ljudnivå vid hostattacker. Fattar inte vad det är som har flugit på mig. Det började med att jag tappade rösten, och EFTER det fick jag ont i halsen. Sedan började jag hosta så mycket att det är ett under att lungorna inte flyger ut i farten och nu har näsan blivit alldeles röd tack vare att jag snyter mig var femte minut. Jag är ingen vacker syn. Men jag ser jätte solbrun ut, istället för att bli blekare. Weird...
   Det är lite synd att vara sjuk på lovet. Har inte varit sjuk på jättelänge, det har varit skönt. Men nu ska jag inte jobba mer på ett tag i alla fall så jag kan ju sova ordentligt.


Förra året i mars åkte jag till Nynäs. Såhär såg det ut där.

XXX
PS. Gå in på den här hemsidan, den är bäst bäst bäst
http://tjuvtittat.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0