En glödande sensommarnatt i Stockholm

Det bor en björn i magen på mig, det var den som lät, inte jag.

Åh vad skönt att den här veckan snart är över. Det känns som att det har suttit en arg apa i mitt huvud hela veckan som har förhindrat mig att fokusera. Kan bero på att jag inte fått någon vila på elva dagar. Gaah! Jag är ingen supermänniska som vissa andra.
   Jag har blivit lite förkyld igen. Hade ont i halsen igår men tänkte inte så mycket på det. Sedan efter att jag sprang blev det jättejobbigt och nu gör det massor med ont.
   Imorgon kommer lillsyrran till Stockholm och på lördag ska vi mysa!!! Sedan ska vi ut på tjusiga Djurgården med tjusiga små usch. Yippiiiieee.



XXX



Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhhh snuuuttteee jaa e på tåget :'D

hahah ja kan inte fatta att det e en kalender hahah, framsidan stör mig, däför använder jag den inte. Men det finns en massa rabatter moahhahahh



Pusssegull! <3

2010-03-26 @ 12:05:25
Postat av: Elin

Nåå snuuutteee! Ja e på tåget! :'D

hahah kan inte fatta att de har den som en almanacka!

ja använder den inte pga framsidan x) hahah

men det finns en massa rabatter i den moahhahahh!



Pussegull! :) <3

2010-03-26 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0