Twirl me around your room with feeling.

Time to harm a llama.

Jaha, då var helgen här då. Hihihi. Ledig onsdag & fredag plus noll lektioner på torsdag på grund av en fysiktävling som verkade så fantastiskt rolig. Jag sitter här och rockar loss till El Canto och fördjupar mig i inca historia. Feeest. Morgondagens planer går mest ut på att sova och sova och baka en kladdkaka. Some inte ens är till mig själv! Tänk vad devoted jag blir ibland. (Nej, Emilia, du får inte smaka, jag är ledsen).
  Fick precis syn på fysikboken som låg på lur bakom grafräknaren. Hmm. Jag hade hoppas att den skulle försvinna om jag sköt på det tillräckligt länge. Uppenbarligen gick det åt pipan med den planen. Attans. Oj, jag kanske borde vattna min planta. Den heter förresten Sarah. Vi brukar inte prata så ofta, men det händer att hon får sig lite kärlek då och då. Åh, värsta idén! Om jag lägger spanskaboken och körkortsboken ovanpå fysiken så syns den inte! Där löste vi det lilla problemet.




XXX



Kommentarer
Postat av: ob

lyssnar du på el cantos nya skivor? :):):)

2010-01-26 @ 23:40:55
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: "jocke"

herre gud du gör väll inte så mycket. alla har inte så tur att de är lediga halva veckan bara sådär. du skulle bara veta vad stressigt liv jag har... jag har inget stressigt liv. jag kan inte stressa. men du kan i alla fall lyssna på min spel lista när du pluggar. den är fyld av bara bra låtar!

2010-01-27 @ 21:38:33
URL: http://soel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0