Allt har sin fortsättning, med eller utan dig

Älvorna dansade vidare och deras slöjor glittrade i skymningen.

Äntligen. Den nya kameran har anlänt. Nu blir det fota av, ingen går säker. Särskilt inte söta människor, hehehe.
   Åh vad jag saknar Parma just nu. Jätte jätte jätte jättemycket. Jag undrar vad som händer där borta. Snart är det tip off vet jag. Det är väl en av de mest spännande eventen de får vara med om där borta, stackarna. Lyckans mig som bor i Sverige där allt är så lagom. Ibland har man tur när man föds alltså.

Här kommer en bild (hittills endast lagrad på kamerans minneskort) från fina lilla Idaho med fina små människor.

Söta små gullebarn

XXX


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0