Jag drunknar i min egen självklarhet

Jag är hellre än liten anka i en pöl än en liten anka i havet.

PLUGG! I helgen har jag kommit ifatt ett halvårs missad biologi och ett halvårs missad fysik. I wish. Nej, men jag har läst och läst och läst och skrivit och skrivit och skrivit och förhoppningsvis har någonting fastnat. Jag har fortfarande inte läst klart om ljudvågor och ljusvågor, men det är så tråkigt. För jag menar all annan fysik är just PARTAY! Bleh. Men snart så!
   Jag har varit ute och kört lite med pappa och kännt mig som kung av vägarna. Det är roligt att vara tillbaka i plåtburken och få krossa myror under däcken igen. Fast förresten, myrorna har väl gått i ide nu. Never mind, jag krossar allt som kommer i min väg. Nu är klockan redan halv två. Det var ju lite jobbigt. Jag vill inte plugga så jag ska rita på min tiger istället.

XXX



Kommentarer
Postat av: U.N.C.L.E

Fysik TRÅKIGT ???? Verkar alvarligt, får nog ta ett snack med fysiklärarn, kan du skicka tel nr ?!

Kram från oss.

2010-01-10 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0