Conveniently irritating

Du ska få smaka på en svensk fisk.
En godisfisk?
Nej, en svensk fisk.
En svensk godisfisk?
Nej, en amerikansk fisk.

GOTT NYTT ÅR! Jag firade vid Slussen genom att skåda de vackra fyrverkerierna och säga "ooh" och "aah" så fort pråmen sköt upp något nytt. Jag och AK överraskade de andra lite och Stina fick en stor glödlampa ovanför huvudet när jag kom tillräckligt nära för att hon skulle inse vem det var. Williams reaktion var ändå bäst när han gjorde en U-sväng för att välkomna mig hem och inte bara gå förbi det han antagligen trodde var en ovanligt cool främling.
   Jag spenderade dagen med Underbara Elin och tittade på fina bilder, pratade om fina saker och la ett fint pussel. På nyårsafton vaknade jag klockan fyra och kunde inte somna om vilket slutade med att jag var vaken i tjugofem timmar så jag måste verkligen börja försöka få någon bra sömnvana igen. Bleh.

XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0