Det är mitt sätt att säga dumleglasögon

Honey, I don't know how to tell you this, but there's a Chinese family in our bathroom.

Igår var jag på Skansen igen! Wihooo. Det var mysigt att bara stå där i tre timmar bredvid fjordningen som försökte putta omkull mig med näsan. Men Humla är inte kvar så jag sörjde lite också.
  Jag förfrös några tår så nu har jag bara tretton kvar men mamma säger att alla andra bara har tio så jag borde väl klara mig. Haha, joking. Min morgonhumor alltså.
   Idag ska jag fika med Lulle (JAG HAR INTE FIKAT PÅ FYRA MÅNADER!), sedan ska jag träffa den här sötisen och förändra mitt utseende för all framtid.

LILLASYSTER

XXX



Kommentarer
Postat av: Lynn

Alltså puss på mitt smeknamn x) Fika is awesome :3

and so is your morgonhumor ;) (jag ääääälskar svengelska ;) )

puss <3

2010-01-06 @ 12:35:19
URL: http://reachforthestars.blogg.se/
Postat av: "jocke"

haha din morgon humor^^

2010-01-06 @ 21:09:04
URL: http://soel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0