Allting glittrar i förorten

Men hur många atomer finns det då i 12,0 g kol?

Jag älskar Sverige. Sverige är BÄST BÄST BÄST. Igår när jag låg och filosoferade innan jag skulle sova kom jag att tänka på att om det inte varit för ett par mail hade jag inte legat i min svenska säng och filosoferat utan i en amerikansk säng ett tredjedels jordklot bort. Det är så fruktansvärt skönt att vara hemma. När jag sa det till morfar fick jag en extra kram. Morfar är också bäst. Och mamma och pappa är bäst. Och Södra är bäst. Och alla som går på Södra är bäst. Jag är bäst. Fysik är bäst. Förfrusna tår är bäst. Tunnelbanan är bäst. Men potatisbullar är allra bäst. Hihi.

XXX


PS. Snart kanske min kamera funkar igen. Right on!

Kommentarer
Postat av: PeeWee

O du är bäst!!

2010-01-13 @ 21:30:36
Postat av: emilia

hehe potatisbullar xD gulle. men sverige är bäst

2010-01-14 @ 20:22:58
URL: http://undergroundstation.blogg.se/
Postat av: "jocke"

du har inte tänkt på att det är typ såhär kallt? jaf et inte hur det är med dig men... jag gillar inte när det är kallt...

2010-01-17 @ 10:45:52
URL: http://soel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0