Himlen är vacker idag

That's what I promise.

Sol! Helt fantastiskt. Det var länge sedan, du. Och här sitter jag med läxberget och hinner inte njuta av den. Ah, me. Fast egentligen är det inte ett berg längre, det är mer små utspridda kullar. Det ser inte lika mycket ut då. Eller det gör det visst, fasen de täcker ju hela skrivbordet. Åååh jag pallar inte. Bing! Idé! Jag lägger lite under sängen och hoppas att det kommer en tomte och äter upp dem. Där har vi det.

FINASTE FELICIA
Den här gräddbollen träffade jag igår. Vi åt potatisbullar och gjorde hemliga saker.

XXX



Kommentarer
Postat av: LIcipici

haha vadå gräddboll? :D det var mkt mysigt i villket fall :D

2010-02-06 @ 12:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0