Alla som tycker att det är skönt med lov säger "tuppen ja"

No estoy llorando, es la lluvia que moja mi cara.

Alltså jag kan nästan inte se min grannes hus. Inte för att jag har dålig syn utan för att all dimma är i vägen. Man blir trött av dimma. Men det är skönt att vara inomhus. Imorse barnvaktade jag och kallades för Emma i tre timmar. Det var gulligt. Vi åt päon och plättar med syll. Namnam. Skulle gärna sova nu men jag måste göra saker.
Igår träffade jag Lillsyrran. Vi fikade, åkte buss, pratade, och tjockade oss med två påsar chips, ett halvt kilo godis och en bra film. Feeest. På måndag åker hon tillbaka till Skåne igen.
Att se fram emot i veckan: Skansen, plugg, bio (?), raggmunk, plusgrader (peppar peppar) och frihet. SAWEEET.


Skoj på ett vandrarhem i Göteborg förra sommaren

XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0