Fabulouso

Jag har fått vänner! Jag hade nästan gett upp och mest accepterat att jag fick klara mig genom dagen ensam när två små änglar dök upp från varsitt håll och räddade mig! De heter Hailey och Jenna. Jenna är med i min weight lifting class och Hailey är med i cross country. Hela tillvaron blev helt plötsligt helt ljus och jag behöver inte kämpa för att vara glad längre! Och det verkar som att så fort jag väl hade fått två ordentliga vänner började alla andra också upptäcka att jag inte är farlig. När jag gick genom the commons igår sa massa personer "Hey Frida" och hälften av dem visste jag inte ens vilka de var. Poppis!
   Okay, så här är en vacker bild på manliga cheerleaders (a.k.a. Cheer queers - oj förlåt, "politiskt inkorrekt språk", jag menade förstås Spirit boys) från gårdagens Powder Puff Game.
 

 Är de inte söta?

XXX

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

min basta fraga hittills ar, har du atit kyckling forut :) var homecoming var igar och jag gick m pojkvannen och traffade tjejerna dar. har du haft homecoming an?

2009-09-26 @ 20:56:32
URL: http://overatlanten.blogg.se/
Postat av: emilia

yeey bild! HAHA har dom kjolar på sig xD gud vad kul. nu kommer du säkert bli skolans populäraste tjej bara därför

2009-09-27 @ 12:53:52
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: kajsa

vi hade powderpuff men det var inte jattekul, drill teamet var bra men cheeren var dalig, inga kjolar dar inte. usch inte kul med bytet!!! funkar allt i nya familjen? om du inte har provat swedish fish sa gor det, gott :) min pojkvan var helt forstord nar jag berattade att de inte kom fran sverige, haha!

2009-09-27 @ 19:45:59
URL: http://overatlanten.blogg.se/
Postat av: Lia

hahahaha fett söta! niceigt att det verkar ordna sig för dig sweetheart :* <3

2009-09-27 @ 20:59:18
Postat av: U.N.C.L.E Leif

Hej Frida, Vad skönt att det verkar ordna sig. Hoppas att det fortsätter vara bra nu, det har du förtjänat. Kanske blir det till slut kanonåret iaf. Kram från oss.

2009-09-27 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0