CRASH IT

- Get out  of my face!
- I'll get inside your face.

Oj den här veckan har varit tuff. Jag är stolt över mig själv för att ha tagit mig igenom den. Tyvärr är den inte helt över och det är ännu mer än ett dygn tills jag får höra en vänlig papparöst. Idag åkte jag skolbuss (AWESOME) för första gången i mitt liv, sprang världens svettigaste dödsuttröttande tävling och fotade (!!!) skola och kompisar. Jag har fått låna min värdfamiljs kamera medan min lagas. Kan dock inte lägga in några foton förrän jag har min egna. Ni får en liten New York bild.


Jag framför Brooklyn Bridge!



XXX


 

 


Kommentarer
Postat av: PeeWee

Oj, har du fått låna kamera, då kanske dom inte är så hemska ändå! Kanske får vi se bild på Plutten framöver?

2009-09-04 @ 09:34:16
Postat av: 007

Skolbuss som på film - gul och fin?

Ja e fett nyfiken :D

2009-09-04 @ 18:07:28
URL: http://allido.blogg.se/
Postat av: emilia

:D:D

blades of glory <3 gud vad kul med skolbuss, det känns så jätte amerikanskt på något vis

2009-09-05 @ 20:41:06
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0