Would you please rise for the pledge of allegiance

Aaaah! Jag är uppenbarligen ett geni! Jag har bästa betygen trots att jag kommit in en månad efter alla andra och det tog tre veckor innan jag ens började fatta hälften av grejerna. I'm amazed by myself. Och i November börjar nästa termin (jag vet, hur skumt som helst) så mina terminsbetyg är laddade med POWER.
  Jag läser Da Vinci Koden nu och jag tycker att alla som inte är religiösa ska läsa den. Den är sjukt intressant men den hävdar att hela kristendomens historia är fel. Ha ha. Och tydligen var Jesus gift med Maria Magdalena. Cool, eh? Som sagt, inte för religiösa människor som inte gillar att bränna böcker.

Till vänster om Jesus - en kvinna.

XXX


 


Kommentarer
Postat av: PeeWee

Aah, det är en jysst bok. Elda inte upp den.



Å du - du får visst tagga ner på pluggandet. Det är meningen att du skall ta det lite cool det här året och inte slösa bort tiden med läxböcker. Eller är det bara dina geni-gener som tuggat igång?

2009-10-16 @ 07:39:59
Postat av: emilia

HAHAH läser du da vinci koden nu?? Alla läste ju den för typ många år sen xD men grattis till betygen!

2009-10-17 @ 12:57:29
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Obbbbbb

da Vinci koden är asbra, men Änglar och demoner är bättre... Leonardo da Vinci är en av mina idoler. Han är fett cool! <3

2009-10-17 @ 14:23:09
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: Lia

Mmmmm da vinci koden :3 håller nog med ruby dock, änglar och demoner e bättre ^^ puss på bra betyg <3

2009-10-17 @ 17:18:56
Postat av: "jocke"

har inte du redan sätt filmen typ?

2009-10-18 @ 00:12:19
URL: http://soel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0