Knock, knock. Who's there?

Jag höll just i en fem timmar gammal bebis! Det var helt fantastisk. Och han var alldeles blå och mjuk och knubbig och perfekt. Så söt! Oj oj oj. Så söt. Jag kan itne lägga upp bilder än för jag måste kolla med dem om det är okej men det kommer säkert något lite senare. SÅ SÖT!!!!

OH, såhär i förbi farten kan jag ju nämna att jag igår fick reda på det bästa någonsin: jag ska spendera TVÅ MÅNADER i Parma nästa sommar!!!!! Aaaaaah. Jag hoppade omkring hela dagen idag för att jag var så glad. Två freaking månader. Det är HUR mycket tid som helst. Det är nästan så att jag tycker att det är tillräckligt med tid. Wiiiii.

XXX



Kommentarer
Postat av: PeeWee

Vems bebis?

2009-10-07 @ 06:46:51
Postat av: Ak

OMG, två månader!!!! Fan vad underbart!

2009-10-07 @ 17:33:44
Postat av: emilia

GAAAH två månader!!! herre min skapare vad kul! :D:D:D

2009-10-07 @ 20:23:49
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Beautyboxen - skönhet, vardagslyx och annan lyx

spädbarn är underverk om något!

2009-10-09 @ 15:32:47
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0