Havet Är Djupt

Homecoming! Jag gick med min kära bror och vi danced the night away. Haha, det var väldigt roligt men jag saknade Layne väldigt väldigt väldigt mycket. Efteråt spelade vi tv-spel med hans kompis som ser ut precis som Zac Efron. Skojar inte. Jag rockade loss på trummorna i World Tour och ägde skiten ur de små pojkarna när jag sjöng och träffade alla toner rätt. Nästan. Och sedan somnade jag och nu är det lördag. Och jag har aldrig haft såhär mycket produkter i mitt hår så jag ska gå och duscha bort dem genast. Klägg.


Bildprojekt


XXX


 


Kommentarer
Postat av: PeeWee

Wow! Vilken konstnärsbegåvning! Awesome! Då menar jag inte kreationen med håret, som vi inte fått se, utan det fantastiska djuret. Vad är det?

2009-10-04 @ 09:57:40
Postat av: Obbie

Sv: Haha, fett najs! Man är fan rätt lång med skor ;P

Min vecka har väl varit lite upp och ner. Skolan var bajs, men hade en riktigt kul lördag igår :)



Den där bilden är så hiimla fin. Härligt med dans! :D

2009-10-04 @ 11:13:25
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: U.N.C.L.E

Hej, skönt att allt verkar bättre nu. Väl ? Vilken häftig bild. Ser ut som en grafikbild eller kopparstick eller nåt. Picasso hade blivit avundsjuk om han fick se den. Kram från Lerum

2009-10-04 @ 17:09:23
Postat av: tina

Wow. Har du ritat den?

2009-10-04 @ 19:42:32
Postat av: frida

men pappa det är en puma! det ser väl vem som helst. gosh. och ja, tina, jag ritade den

2009-10-04 @ 20:49:33
URL: http://allido.blogg.se/
Postat av: emilia

den där bilden är så snygg!

låter ju hur kul som hellst, jag har inte spelar guitar hero eller nått annat på länge :(:( stackars lilla mig.

frida, hur kan man faila med jästen! du måste fixa så att din familj gillar bullar

2009-10-04 @ 22:18:09
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0