Flickan i fjärran

Ååh det är så underbart med helg. Igår sprang vi districts och jag gick inte vidare till State (vilket jag hade gjort om jag varit i Parma) men jag var nöjd ändå. Fem kilometer, 26.13. Slå det.
   Efteråt följde jag med Hailey och hennes bror Jake till Wingers där vi träffade ett par kompisar och åt kyckling. Jake och Dane beställde all you can eat så vi snodde deras kycklingar. Sedan såg jag, Hailey och Jake på Silent Hill i deras källare och när jag fick skjuts hem i mörkret skrämde Jake mig så att jag knappt vågade gå ur bilen. Grr. Men jag sprang in i huset och sedan sov jag på soffan med Abby för jag vågade inte gå upp till mitt tomma mörka rum. Egentligen var inte filma så farlig men Jake var läskig och mörker är ALLTID läskigt. Så jag satt där i soffan och saknade Layne ett tag innan jag tittade på Roseanne i två timmar och kunde sedan somna. Med andra ord, en awesome kväll.



XXX



Kommentarer
Postat av: Anonym

oh älskar silent hill, den filmen år såå bra :D

2009-10-29 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0