Fighter Bees

Not the gumdrop buttons!

Aah, sista veckan med träning. Imorgon springer vi districts men jag har verkligen ingen lust. Parma sprang districts igår och deras tjejlag var så bra att de gick vidare till State! Wickeeed. Så om jag hade varit där...
   Layne var den enda killen som klarade sig till State och bussresan upp till Cour d'Alene där de springer är åtta timmar. Han lär ju ha kul, haha. Åååh jag är så avundsjuk, tänk om jag varit där. Min skola är alldeles för bra så jag kommer inte åka dit. Tyvärr. Om inte fem eller sex personer plötsligt blev dödssjuka, men det hoppas jag verkligen inte.
   OH! Skryt: min fantastiska tiger fick 100%! Min bildlärare ger inte 100% men min tiger fick det. Min kompis sa att det var det tredje 100% hon hört talas om att han gett någonsin, för han tycker att allting alltid kan förbättras på något sätt och då är det ju inte hundra.
   Och så en vacker bild för visa hur underbar den här veckan är.

Världens bästa människa

XXX



Kommentarer
Postat av: Karin

Du kan ju alltid hoppas att de fem löparna som är före dig får svininfluensan...

2009-10-23 @ 16:42:00
URL: http://www.metrobloggen.se/containcolours

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0