Euphoria

Ååååh, jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Det var den bästa helgen någonsin! Jag kunde inte ta in att jag var där, det var som sommarlovet - man fattar inte att det är där förrän i slutet. Det här var dock bättre än alla sommarlov genom tiderna, put together. All min trasighet lappades ihop och jag kände mig så hel och lycklig igen att det knappt kändes verkligt.
   Men det gick alldeles för snabbt. Jag följde med till kyrkan imorse (söndag) och det var inte alls segt och dötrist, jag enjoyade faktiskt mig själv. Allt var underbart. Och jag är fortfarande så lycklig att jag snart spricker. Jag har Layne's xc-tjocktröja där det står "Johnson" på baksidan och jag tänker aldrig ta av mig den så länge jag lever. Okej kanske om ett par minuter för jag ska snart sova. Eller nej jag kan faktiskt sova i den. Inget fel på det. Sparar tid imorgon bitti.
   Jag trodde att jag skulle gå sönder en liten bit igen när vi sa hejdå imorse, men jag kände mig fortfarande precis lika lycklig bara för att jag hade fått vara där och träffa Layne och Kimberly och veta att de fanns och inte var en bisarr dröm och att de väntar på mig tills jag kommer nästa gång. Och i sommar är jag där i sextio dagar istället för tjugofyra timmar. De känns på något sätt mycket närmare nu. Jag älskar dem så mycket, och jag älskar min värdmamma för att hon tog med mig dit och jag älskar alla som sitter hemma i Sverige och skriver mail till mig och tar del av min lycka.

Underbara bästa Kimberly
And suckish pictures are the ones who best express happiness.


XXX



Kommentarer
Postat av: Karin

Karin likes this. Very much. Grattis Frida <3

2009-10-12 @ 10:31:56
URL: http://www.metrobloggen.se/containcolours
Postat av: Anonym

shit har du klippt och färgat håret?! du fråga kanske eftersom jag ser att du har gjort det haha xP...snyggt iallafall har du detbra där borta

?

2009-10-12 @ 12:09:53
URL: http://mickisr.blogg.se/
Postat av: Obbie

AAAAAAAAh DU HAR KLIPPT DIG OCH FÄRGAT HÅRET!!!!! FAAAN VAD COOL DU ÄR! DU GJORDE DET! DU ÄR SKITSNYGG! Åhh din helg låter mycket bättre än min pluggafysikhelg. Saknar diig <3<3

2009-10-12 @ 16:05:44
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: elin

åhh vad bra att du trivs där borta o saknar dig enormt, finaste!!<3

2009-10-12 @ 16:10:22
Postat av: U.N.C.L.E

JÄTTEKUL att du mår så bra. Och att du är så lik Pontus på bilden !! Nu är han nog stolt !

2009-10-12 @ 20:02:53
Postat av: Kalle

Faan vad du blivit snygg i håret då! :D Hoppas allt är tipptopp - men det låter det som att det är.

2009-10-14 @ 23:34:13
URL: http://snurravarjord.blogg.se/
Postat av: lici

du passar ju i blondt hår :D har du klippt det kort med? :O

2009-10-15 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0