Born Free

We could be that mistake!
(Tummen upp till alla som vet vilken film)

Jag har stuffed my face med socker sedan igår kväll. Minst fem liter pop corn, glass i stora lass, kakdeg direkt från korven, Swedish fish, Reese's kisses, jordnötssmör, cinnamon cereal... listan fortsätter. Så nu kan ni börja sätta pengar på era hur-mycket-kommer-Frida-gå-upp-innan-hon-kommer-hem-vad. Haha näää, för jag ska springa bort allt imorn. Det är districts på fredag!!! Så den som satsar lägst kommer vinna.
   Min lördag var både tokig och rolig men jag var inte så himla produktiv. Bortsett från min lilla tiger.
   Och nej, jag läste inte Da Vinci koden samtidigt som alla andra, för jag är unik. Och Collin sa att han inte ens orkade läsa den, men jag tycker att den är bra. Vi ska se på filmen nästa vecka, efter att jag har haft min book-report.

Tigern på min tröja


XXX


 


Kommentarer
Postat av: Obb

Japps, det var Gonzalo du såg :P Nämen Alfred Nobel var ju dum i huvudet och ville ha fredspris-skiten i Oslo, så Obama åker ju dit! Norge var ju typ svenskt en gång i tiden. Och nu tar Norge all cred för det SVENSKA priset, plus ger fredspriset åt random presidenter som inte har gjort ett röta för freden :P

Men han kanske kör en trip förbi Sverige på samma gång? Det skulle vara riktigt coolt.

2009-10-18 @ 08:52:58
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: PeeWee

Ascool tiger! T o m häftigare än puman.

2009-10-18 @ 08:58:31
Postat av: U.N.C.L.E

Frida, dina teckningar äger ! Tigern är den häftigaste hittills. Var har du fått den talangen ifrån ??? Jag har varit borta några dagar och inte läst alla inlägg, men om du inte är lik Pontus så är det väl han som är lik dig. Så det så.

2009-10-18 @ 10:11:31
Postat av: Matilda

haha! filmen är supersugen!

2009-10-19 @ 21:16:44
Postat av: "jocke"

öööh maya indianerna har aldrig haft fel förut, dha. sen så tippar jag 3,2... nää va elakt tänk om du får kropskomplex och inte kan sova nu, jag ändrar mig till -1,4 <3

2009-10-20 @ 18:45:55
URL: http://soel.devote.se
Postat av: PeeWee

Det är så en 100%-tiger skall se ut!!!!!!!

2009-10-23 @ 07:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0