The Spaces Between My Fingers Are Right Where Yours Fit Perfectly

The stars lean down to kiss you while I lie awake and miss you

Jag vet inte om jag kan stanna här. Layne's föräldrar vill inte att jag kommer dit i sommar. Om jag gör det kommer de att skicka iväg honom. Jag vet inte vad som har hänt och varför de har ändrat sig men att få träffa honom var det enda som höll mig kvar här. Jag tror att det krävs mycket för att ett utbytesår ska lyckas. Eller så har jag bara haft en överdos av otur.
   Att jag skulle få åka dit i sommar var det enda som drog mig framåt, som gav mig något att se fram emot här. Men jag har velat åka hem väldigt väldigt länge nu. Jag är helt rådlös. Jag behöver er. Jag klarar inte det här själv. Jag vill åka hem

When violet eyes get brighter,
And heavy wings grow lighter,
I'll taste the sky and feel alive again.
And I'll forget the world that I knew,
But I swear I won't forget you,
Oh if my voice could reach back through the past,
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here.

XXX
Johanna



Kommentarer
Postat av: U.N.C.L.E

Vi tänker på dig, Johanna. Kramisar från alla oss.

2009-11-17 @ 21:17:48
Postat av: sofia

jag tror du har haft väldigt mycket otur. på riktigt och det är inte bra alls :(

2009-11-18 @ 00:10:43
URL: http://sofiahambrick.blogg.se/
Postat av: emilia

du har ju haft så pissigt mycket otur så det räcker för hela livet. alltså borde ditt liv ÄGA från och med nu :D

2009-11-18 @ 14:16:56
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: emilia

oj haha. Och jag valde de mest påklädda bilderna, alla andra var de halvt nakna på ;)

2009-11-19 @ 17:02:20
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: emilia

...och nu såg jag den andra kommentaren hehe....återigen fanns det mycket, mycket värre bilder

2009-11-19 @ 17:04:44
Postat av: Lynn

Sweetheart, jag håller med Emilia. Nu har du ju haft all otur så nu kan det bara bli bättre <3 Jag tänker på dig ofta och jag ska försöka bli bättre på att få iväg mail om mitt tråkiga liv och mina tråkiga tankar <3 Du fixar det här och det är faktiskt inte så lång tid kvar tills vi ses igen.

PUSS OCH KRAM

L

2009-11-20 @ 23:44:12
URL: http://reachforthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0