Funeral Potatos

You nearly pressed the startbutton on the whoop-ass machine.

Okej så nu har jag bytt namn till Johanna. Och ALLA måste anpassa sig och lära sig att jag inte heter Frida längre. Så det så. Jag är lite förvirrad fortfarande men efter några månader har jag nog vant mig. Förhoppningsvis.
   I helgen har jag sett på Texas Chainsaw Massacre, I Know Who Killed Me och Friday the 13th. Den sistnämnda var den bästa skräckfilmen jag har sett, den var jättebra. Men den hade inte särskilt mycket med fredagen den trettonde att göra... Jag spenderade hela helgen men Hailey och Jake och hade hur kul som helst, förutom på dagarna när jag mest gick runt och försökte komma på något att göra. Och nu måste jag fixa klart min Calculus läxa. 

Detta såg vi på parkering vid Walmart. Hahaha.

XXX



Kommentarer
Postat av: emilia

hahah titeln är en håkan text ;)

ja du det kan bli jäkla svårt att anpassa sig till ett nytt namn när hela nåns personlighet är kopplat till namnet. kan ju alltid försöka men du kommer alltid vara Frida, tyvär. :)

2009-11-02 @ 11:53:33
URL: http://maylia
Postat av: PeeWee

Ja FJ, Vi får se hur det går. Det är inte lätt med namnbyte.

2009-11-03 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0