Aldrig sluta lysa

Idag var vi lediga så jag åkte till en debate tournament med Hailey och hade en bra dag. Det var intressant att höra henne och andra debattera om helt sjuka saker, som om huruvida man ska nynna sin egen theme-song eller inte varje gång man går in i ett rum.
   Det var väldigt skönt att vara med Hailey så att jag slapp känna mig ensam. Det enda jag åt på hela dagen var kakor och popcorn. Chocolate chip cookies är något jag kommer sakna helt galet när jag åker tillbaka. Det är något svenska mataffärer och caféer har missat. Så löjligt gott och beroendeframkallande. Nästan så jag tror att de är orsaken till hälften av all övervikt i detta land. Mmmm gooott.
   Hailey's kompis Brennan visste vad Julmust och Ahlgrens bilar var! Helt random sa han "do you like julmust" och jag trodde verkligen att jag hade hört fel. Jag sörjer att jag inte kommer få någon julmust i år...



XXX



Kommentarer
Postat av: PeeWee

Vilken otroligt söt katt!! Den ser så sjukt mjuk o go ut. - En 100%-are antar jag.



Vi sparar lite julmust tills du kommer hem

2009-11-14 @ 09:26:04
Postat av: emilia

mmmm jag drack julmust igrå. Som en lite änglakör i munnen Nästa gång ska jag tänka på dig efter varje juvlig klunk <3

2009-11-14 @ 15:50:38
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: U.N.C.L.E

Om det finns ett IKEA där du bor kanske de har julmust...?

2009-11-15 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0