Epic Victory

Så sitter jag  här igen och väntar på att en familj vill ha mig. Men jag kanske kommer att hamna i en vegetarianfamilj, hahaha, det vore kul. Jag har haft massa kontakt med Lille Punken, som ville att jag skulle bo hemma hos henne. Det här kan bli riktigt spännande.
  Efter stressveckan träffade jag min älskade Humla och tog en långtur. Hon var underbar som vanligt och jag älskar henne, även om hon studsade som tokig under hela ritten. Idag sprang jag ett av de sämsta loppen under min livstid (3,6 km på 60 minuter) och ändå lyckades jag vinna min klass. Man kan ju undra vad de andra har höll på med i skogen. 
  Jag tvättade massa fönster idag förresten, så nu kan man se ut i trädgården. Bilden nedanför är tagen från mitt nytvättade sovrumsfönster.



XXX

Kommentarer
Postat av: "jocke"

men bästis.

är det ingen som vill ha dig?

jag kan ta emot dig och så kan jag prata engelska så kan du låtsas att du är i USA.

2009-05-17 @ 15:33:33
URL: http://soel.devote.se
Postat av: Matilda

oj, då måste ditt fönster varit superskitit när jag var hos dig!!!

2009-05-18 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0