Smile Like You Mean It

Pluggpluggpluggpluggpluggplugg, gaaaah. Det här var den tråkigaste helgen ever, då jag spenderade lördagen på ett informationsmöte inför High School i sju timmar (kunde dock ha varit ännu värre, det kunde ha regnat) och offrade hela söndagen till Skolguden. Jag pluggadepluggadepluggadepluggade från morgon till kväll. Tack Kalle för festen som räddade min helg från att bli ett totalt disaster. 
   Men jag ska inte klaga, för i fredags var jag med Hanna, Alwa och Bebis och det var helt underbart. Jag älskar henne. Dessutom kan jag hela veckan se fram emot en låååång tur på vackra gröna Djurgården på fredag då vi slutar, hör och häpna, halv elva! Wiihoo!
   Det här är annars stressiga veckan och jag kommer ha ungefär tre minuter om dagen över för spontanitet eftersom jag har: prov och orienteringsgrej imorgon; sprint på onsdag (wish me luck); uppspel på engelska teatern och skuggning av litet barn på torsdag;  och historieprov på fredag. Mammaaa. Sedan är det km på lördag och jag ska jobba på söndag. Oh. My. God. Jag borde planera in mindre känner jag. That's life, jag är en viktig människa, vad ska jag säga?

Bjuder på en bra låt som Obb mobbade mig för att inte känna igen.



XXX


Kommentarer
Postat av: "jocke"

asså du borde chilla mer det är inte bra att stressa!

2009-05-11 @ 19:00:05
URL: http://soel.devote.se
Postat av: 007

Håååll uut -snart är det sol och sommar:) By the way - är det INGEN som märkt att björkjävlarna kräks i ögonen på stackars förbipasserande??

2009-05-11 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0