Shoot man, shoot!

Min nya familj verkar helt underbar; jag har redan haft massa kontakt med "Dad" och han verkar jättesnäll! Det var dock bara två katter och en hund, tyvärr inte fem katter, men då blir det lättare att lära sig namnen. De bor inte inne i Parma, utan en bit utanför, så jag kommer att vara en sådan lantis att ingen kan slå min lantishet. Jag tror inte det finns gatlyktor där.
   Jag kommer att gå på Parma High och där finns det säkert massa hunkar. Bl.a. de på bilden nedan. Men de ser lite äckliga ut, det är väl vatten och inte svett?

Helgen har varit härlig som få, och jag har ridit, badat och orienterat. In reverse order. Humla var sockersöt idag och vi lekte hela rasten. Hon drack vatten ur en flaska - min smarta lilla älskling.
   Värmen är nästan olidlig nu och det var ett under att vi inte föll ner döda av hettan. Det var skönt att bada igår (även om vissa var lite mesiga och vägrade...) och jag hade gärna badat idag också. Får lura med mig någon till Flaten nästa vecka kanske.



XXX TINKEL



Kommentarer
Postat av: Matilda

Utan gatlysen får du ju i alla fall orientera dig hem varje kväll!!!

2009-05-31 @ 23:30:36
Postat av: Osnsbbs

wow, quarterbacks och hela grejen ;)men ta en basketspelare istället. De är mycket coolare än footballers.

2009-06-03 @ 00:23:48
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0