Kognitiv dissonans

Jaha, min host mom vill tydligen inte ha mig. Det var ju synd eftersom jag till slut hade accepterat sjubarnsfamiljen. Ah, me. Jag slipper i alla fall bo mitt i en släktträff. Det var nog ödet.
   Satt och försökte plugga historia, och därför var det lite dumt att jag mass-smsade tio pers om nederlaget. Här kommer exempel på lite olika reaktioner till smset: Jag ska inte bo med de sju syskonen, de vill inte ha mig.

AK: Driver du?!??! Men gud!!! Vad taskigt :O
Sara: Seriöst? Skojar du? Kan dom göra så? Fyfan va dåligt...
Kalle: What? :O Var ska du bo då?
Obb. VA? Vilka ska du bo med?!

Tack för ert stöd, kära vänner, jag är lika förvånad som ni, men en aning mer besviken kanske...



XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0