Total Devotion

Aah, min första sovmorgon under maj månad. Jag upptäckte dock att det var tråkigt att ligga i sängen när jag inte kunde somna om på morgonen så jag gick upp och åt mat. Aah, mat.
   Snart ska jag ut och springa i regnet och jag har lyckats lura med mig en viss liten Hanna, som jag inte har träffat på jättelänge. Sedan kanske vi leker lite och slutligen ska jag åka till Västertorp eller vad det nu heter och äta middag med Gabbs och Kalle. Jag måste komma ihåg att köpa knäckebröd för imorgon fyller min älskling fem fina år och hon förtjänar något alldeles extra. Hon betyder allt för mig och jag tror inte jag klarar ett år utan henne, jag kanske måste stanna i alla fall.

Min fina älskling som inte fattar att hon inte kan gå igenom trädet


xXXXxxXXxXxXXXxxx till Humla


Kommentarer
Postat av: emilia

fin häst, var det kul hos kalle? :D

2009-05-24 @ 16:17:45
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: stiiina

jag tycker inte om peter david.

2009-05-25 @ 10:36:18
Postat av: FRIDA

aa vi hade jättekul, men vi var hos gabbs

jag tycker att peter david stinker

2009-05-25 @ 17:11:04
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0