No me gusta

Jag hatar matte! Jag har glömt bort hela B-kursen så jag måste plugga om allt till Nationella proven nästa tisdag. En vecka, AAAAAH! Ni förstår min panik? Jag pluggar matte varje dag och det suger. Grr. Nu saknar jag mellanstadiet. Det enda man behövde kunna var namnet på olika floder... Typ Donau, som jag fortfarande kan. Jag tror den finns i Tyskland. Om inte annat låter det ju lite tyskt, eller?

Tredagars helgen var uuunderbaaar (förutom att jag pluggade alledeles för mycket matte) och jag var med bebis hela söndagen. De har fått ett föl på Skansen! Hon heter Mynta och är det vackraste jag sett i hela mitt liv. Hon slickade på min hand!!! Men Humla är fortfarande bäst.
   I fredags såg jag Australia och det var den bästa filmen jag sett. Förutom Pearl Harbor, kanske. Eller kanske inte, hmmm. Okej, de är delad etta. Den var så himla gullig och fin och man ville bara springa in i tvn och krama dem! Den tycker jag att alla ska se på så att jag kan prata om den med alla sedan. Om en timme har jag muntliga Nationella i engelska men en av de två jag skulle vara med bytte grupp till igår och den andra är sjuk så jag blir nog lite ensam med Jan Banan. Synd för mig. Hoppas jag ser Fisken idag. Eller att han sätter sig bredvid mig i matsalen som han gjorde förra veckan. Hahaha. Det var den bästa dagen i mitt liv.

Jag ringde SÄPO-chefen så nu har jag VÄRSTA meriten till mitt samhällskunskapsarbete om förebyggande av brott. Booyah!

XXX



Kommentarer
Postat av: "jocke"

hej!

asså Pearl Harbor inte en bra film. det är nog den film jag hatar mest i hela världen. och men pluggar inte matte om man har en naturlig begåvning som jag.

hej då. bästis!

2009-05-06 @ 16:00:01
URL: http://soel.devote.se
Postat av: emilia

åh ett föl <3<3<3

2009-05-06 @ 21:03:05
URL: http://maylia.blogg.aw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0