Mamamamamamama

Ny familj!!! Fyra systrar (sexton, arton, tjugo och tjugotre år gamla) och föräldrarna är lika gamla som mamma och pappa och är business man (?!) och lärare. Men det bästa av allt: de har en hund och, hör och häpna, fem söta små katter! Ååååh. Vilket underbart uppåtbyte från sjubarnsfamiljen. Och det är asnära till Boise så jag kanske kan orientera! Det här är helt underbart! Och jag åker 18e istället för 11e augusti, vilket innebär en hel vecka till av sommarlov som jag kan spendera med Humla (och kompisar kanske)! Dessutom fick jag MVG i både historia och samhällskunskap som jag trodde jag skulle få VG i. Happy Day! Jag är så glad!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Kommentarer
Postat av: Maja

Ouuf du har aldrig sagt att du har blogg ;D Kika även in på min! :)



Puss Maja

2009-05-27 @ 19:07:09
URL: http://majaengvall.blogg.se/
Postat av: Obs

Härligt :D Nu ska jag plugga fysik...

2009-05-28 @ 14:40:24
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: machs

sv: jaja :P

2009-05-28 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0