Key Tronic

Ååh, snart är det sommar! Dessa sista härliga veckor gör vi absolut ingenting förutom att plugga fysik och slappa. Igår hade jag en enda liten lektion så efteråt stack jag till min bebis. Otursguden (Hades eller någon) hade varit framme och Humla hade tappat en sko. Först tyckte Yvonne att vi skulle gå och beta lite. Wii, tänkte jag. Mysa med bebis! Men så ångrade hon sig och jag fick rida ut på Djurgården helt ensam med Dacke. Det var i och för sig väldigt mysigt, vi red i skogen som om det var en saga och jag var en prinsessa med en lång böljande klänning och långt vackert hår och Dacke var en vit enhörning. Men det kom aldrig någon prins så efter någon timme red vi tillbaka.
  Idag är andra delen på SCC och den här gången är det i Liljanskogen, vid Östermalms IP ungefär. Alltså inte så långt bort åt helvete som det var förra gången då det tog mig en dryg timme att åka hem. Kommunalt. Usch. Wish me luck och hoppas att jag springer på under en halvtimme denna gång...









XXX
Princess Tinkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0