Var tog mars vägen?

Har ni sett hur vackert det är ute? Men honest to God blev jag snarare lite sänkt än överlycklig när jag drog upp rullgardinen igår. Det är ju väldigt fint och så, och det är definitivt skönt att snön lyser upp lite, men jag saknar våren lite för mycket för att på allvar kunna glädjas. Igår när jag var ute och sprang kändes det som om jag sjönk längre och längre ner i snön för varje steg... Well, well. Det är bara tre månader kvar till sommarlovet!

Var det inte mars sist jag kollade almanackan?

Jag pratade med Linda igår och vi upptäckte att det har hänt något fuffens med länken mellan våra mail. Jag har skickat massor som "Mom" inte har fått och hon har skickat massor som jag inte har fått. Weird. Men nu ska vi i alla fall skicka via Linda så det löser sig hoppas jag.

Jag MÅSTE berätta om vad som hände tidigare i förmiddag. Jag satt och grejade lite på facebook under en håltimme och vem hittar jag om inte min bästa kompis från Dubai som jag inte har träffat på sex år! Wow. Jag blev så himla glad! (Tack Linnéa, den enda som delade min lycka...). Ännu en bra grej är att THL ska vara borta i sex veckor (!!!) för att hon ska operera sig. Ååh, vilken underbar nyhet!

xxx


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag tycker du e rolig du e roligast =D

2009-03-12 @ 17:51:14
URL: http://mickis.blogg.se/
Postat av: licipici

Oh var de tinte han du ville leta upp? :D

2009-03-13 @ 11:56:23
Postat av: ficipici

Ja! Det skulle bli min livsuppgift att hitta honom

Tänk att du kom ihåg det :D

2009-03-14 @ 10:13:01
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0