Thursday, bloody Thursday



Jävlar i min lilla låda, vad jag är trött. Snart däckar jag här i soffan. Jag har snackat lite med mina area representative och hon klagar hela tiden på att jag inte mailar Tracy. Jag mailar hela tiden. Hon svarar ju aldrig! 

Den här dagen har varit löjligt seg. På träningen kändes det som om jag skulle falla död ner vilken sekund som helst och just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Och som salt i såren har jag varit tvungen att spendera i stort sett all ledig tid åt att försöka förlänga min "rapport" på Kapplöpningen om Afrika. Like I give a shit om kolonier. Jag levde inte då, jag levde inte där, det påverkar inte mig. Åtminstone inte direkt, så jag bryr mig inte. Imorgon ska jag träffa min älskling för första gången på två veckor och jag längtar verkligen!!! Helgen är verkligen efterlängtad den här veckan (nästan mer än vanligt).

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma att jag flyger på rosa moln och äter Ben and Jerrry's.
 
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0