Colasnören

Mitt workload nu alltså, GAAAH. Massor med prov och jobb och läxor och tävlingar och ojojoj. Well, well, det är bara att bita ihop. Idag träffade jag dessutom Filliloola för första gången på... länge. Skulle fikat med Elin, men hon vart sjuk, vilket hon missade att säga och jag tänkte att när jag ändå var i Kärrtorp kunde jag lika gärna try my luck. Så jag ringde Fel och hon ville leka! Där ser man vad lite spontanitet kan göra. Det var jättekul ända tills jag var tvungen att gå hem och plugga...

Har suttit och tittat på massor av bilder från Köpenhamn, Fjäderholmarna, balen och skolavslutningen. Det var de små ljusglimtarna med den klassen, det. Saknar det på något konstigt vis. Eller så är det bara att jag önskar att jag kunde göra om det, fast med dem jag tycker om.
 

Åååh, Balen!
Fel - snyggast på balen...



XXX


Kommentarer
Postat av: Anonym

int eallt för hämsk iaf men från balen haha aja hoppas du tänkte p åmig när du menade rättpersoner :O

2009-03-18 @ 22:09:11
Postat av: Anonym

var de tinte marielle som var de tdå? höhö



vi kan vara mer spontana tillsammans ^^

2009-03-18 @ 22:11:06
Postat av: milllllo

vill du åka till köpenhamn med mig?

2009-03-26 @ 17:11:41
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0