Bumble Bee Freak Out

"Hel...-gen är väl er jobbigaste tid egentligen?"

Helgen äger, oj vad skönt det är att sova. Denna morgon sov jag längre än jag gjort på nästan ett år tror jag (Inte i antal timmar, utan långt fram på förmiddagen iofs, men ändå). Efter den oerhört sega, jobbiga veckan var det väldigt, väldigt skönt med lite variation i form av en lördag med bebisen Humla, knasbollen Indra, årsfest med klubben och slutligen en lugn, avslappnande filmkväll med gräddbollarna Emilia och Linnéa. Aaah.
   Stackars Humla fick panikattack när vi var ute och red på morgonen och hoppade runt som en galen rodeotjur. Lilla älsklingen. Men till slut lugnade hon ner sig (ryttarskills?). På väg hem från Emilia träffade jag på två gamla klasskompisar (ett kärlekspar!), vilket var väldigt pinsamt eftersom klockan var ca två, halv tre kanske, och jag kom där springandes (Ja, jag sprang. Bussarna hade slutat gå apparently, och jag ville komma hem fort så jag kunde sova). Allt som allt en lyckad lördag. Ehum. Relativt. Jag hade kul i alla fall.

Fortfarande inga svar på någonting som jag har skickat till den lilla lantisorten. Snyft. Well, well, det är bara att vänta.

Snart dör datorns batteri so I gotta go.
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0