Olas de Grecia

Kära vänner, imorgon lämnar jag Sverige för USA. Men frukta inte, jag tar med datorn. Jag saknar redan Humla och jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne i TIO MÅNADER. Jag pussade på henne extra mycket igår. Sedan träffade jag Simba på vägen hem och mös med honom lite också. Jag vill ha en katt. Och om två månader kommer jag att ha en, wihoo. Men jag skulle hellre ha med mig Humlebumla. Det kommer bli jätteroligt och jag kommer springa med Patch varje dag. Kanske.
  Anyway, först ska vi åka till Orlando men sedan vet jag inte riktigt i vilken ordning allt ska hända. Jag lovar att hålla er uppdaterade. Vi ska i alla fall till Disney World, Universal Studios och massa andra ställen. Vi ska vara ganska länge i Key West, om någon vet vad det är. Det låter coolt. Vi ska låna våra sysslingars hus. Pax för Ninas rum.
  Nu måste jag packa klart.

Grannarnas underbara katt Simba (som jag döpte) som kurrar som en helikopter när man gosar.


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0