Precious Butterflies

Jag sitter längst ner i salen, närmast det öppna fönstret, i klänning och sandaler. En svalkande men inte kall vind vispar runt gardinerna och någonstans flyger fåglar omkring och kvittrar. Allting är så somrigt och det bubblar i magen av glädje. På något vis påminner allt om Dubai, och jag saknar det verkligen. Jag känner mig så patetiskt poetisk att om jag inte slutar skriva snart kommer ni att få läsa evighetslånga dikter om solsken och lycka.
   Om nio dagar är det sommarlov och sedan åker jag till USA, de fyra systrarna, katterna Krebs och Nibs, hunden Patch och mamma och pappa Denis och Donna. Det är så spännande men jag kommer säkert gå och vela massor i slutet av sommaren - då måste ni peppa mig!

Vi ses i sommar allihopa!
XOXOXOXOXOX




Kommentarer
Postat av: joakim

ja du blogga ju mer än mig nu för tiden.

sol är fett naajs

jag är trött dessutom

2009-06-01 @ 14:23:40
Postat av: Obs

Åh coolt! Min farbror heter Denis :)

2009-06-03 @ 00:19:43
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0