Härligt men farligt

Göteborg! Det enda som finns är kullerstensgator, spårvagnar som inte går dit man vill och dessutom kör över en var man än går och fåglar som bajsar på en. Men det var fett värt det ändå och vi hade skitkul! Vi bråkade inte en enda gång vilket var ganska duktigt eftersom vi bodde ovanpå varandra i fem dagar.
  Liseberg ägde och jag åkte allting (som var värt) och fick coolaste VIP-åkbandet när jag visade upp mitt skansenkort. Vi gick Spökhotellet Gasten och jag tvingades gå längst fram. Det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Förutom lite annat. Kanonen var den bästa åkgrejen men vi åkte Flumeride mest eftersom det var så roligt att bli blöt. De längsta köerna vi stod i första dagen var fem minuter långa så vi hann åka hur mycket som helst! Vi sprang runt där i våra regnställ som små barn. 
  Igår kväll såg vi My Bloody Valentine 3D på Bergakungen (eller något liknande) och den ägde! Se den allihopa. Efter det stack vi till Lerum där vi sov hos mina kusiner, som jag inte träffat på fyra år, och såg Role Models med Jocke och hans kompis Henke. Den ägde ännu mer än My Bloody Valentine men efteråt var vi så trötta att vi kröp till sängen.


Sara försökte läsa kartan så att vi skulle hitta till biografen
Sara försöker läsa kartan

Snyggaste outfiten ever
Jag är beredd på att möta regnet inne på Liseberg

Roligaste attraktionen!
Kanonen! Bästa åkattraktionen


Vi tog en promenad i Lerum och hittade en mysig sjö


Stina trivdes i Götet

Det var allt för den här gången
XXX

Kommentarer
Postat av: "jocke"

trevligt i göteborg! renga det hela tiden? jag var ine på MSN men jag gick och sov.. ferästen va ska du göra på missomar?

2009-06-16 @ 15:57:53
URL: http://soel.devote.se
Postat av: "jocke"

förmodligen så åker jag till landet med mina föräldrar på midsommar... hmm skulle vi träffas non gång eller? jag kan nog göra nått imorn.

2009-06-16 @ 21:35:09
URL: http://soel.devote.se
Postat av: emilia

jag älskar lisseberg :D vilket flyt att det var dåligt väder, annars hade det nog inte varit lika kul med alla 60 minuters köer

2009-06-18 @ 12:32:29
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte jag åker nog kanske... men smsa mig så att jag får ditt nummer.

2009-06-18 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0