Great Moms Have Great Kids

Åh vad alla firar, är midsommar verkligen så himla märkvärdigt? Bebis blev jättetrött idag eftersom hon tvingades gå och bära på massa barn så länge och jag fick jätteont i mina fötter. Annars har jag haft väldigt kul den här veckan och spenderat varenda dag på Skansen med min lilla ängel. Jag har ätit massor av kakor och bullar i roligt sällskap och är numera känd som kakmonstret. Jag blev lite hög på strössel där en kväll ute på en äng.
  Tigern är vacker, men just nu är jag lite rädd för hon sitter och ler mot mig som en maniac. Vi sitter och myser i soffan. Snart ska vi äta och sedan ska vi se på en film (och äta kakor).
   Puss på er


Jag och Humla på väg hem efter en ridutr på Djurgården


XXX

Kommentarer
Postat av: fridas bäste vän

aha det va de du gjorde på midsommar. drömde du om mig på kvällen sen då?

ska vi ses non gång på sommar lovet freästen?

var? å när? i så fall

mycke frågor.

hej då.

2009-06-21 @ 20:25:40
URL: http://soel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0