Du äR jAgAD

Härmar Jockes inlägg lite nu. Detta var då min måndag:

08:nånting Vaknar med huvudvärk, ser fram emot den näst sista dagen innan det officiella lovet börjar.
09:nånting Gör i ordning frukost som jag lägger ner i väskan 
09:lite senare Mina byxor spricker (?!) när jag sätter mig i bilen för att få skjuts till tunnelbanan av pappa. Jag hinner inte byta och får gå runt så resten av dagen.
10:08 Kommer för sent till skolan så alla andra har redan stuckit till Tanto där vi
11:25 spelar brännboll
12:30 Får reda på att jag skrivit MVG på fysikprovet och att det är mitt betyg för kursen - dagen är gjord
13:20 Sitter på en trappa vid Slussen och tittar på folk som äter mackor
14:47 Sitter på sängen med Sara och leker med datorn och håller på att somna. Huvudet gör ännu ondare.
16:17 Somnar
17:30 Vaknar och vill dö
18:30 Äter lite fil och müsli och vill fortfarande dö
20:44 Inser att inget blir bättre av att sitta inomhus och dega så jag sticker ut och springer
21:37 Kommer tillbaka hem en lyckligare människa, utan huvudvärk och med tankarna på mitt fantastiska betyg

Jag och William precis innan julavslutningen

Godnatt XXX


Kommentarer
Postat av: "jocke"

ojojoj va du härmas. och ojojoj va du sktyter om dina bra betyg.

om jag sukulle ha fler bilder på mig, skulle du drömma mer om mig då?

2009-06-08 @ 22:11:42
URL: http://soel.devote.se
Postat av: obbi

Den där bilden är så härlig :'D <3

2009-06-10 @ 15:34:41
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: emilia

hahahahahah sprack dina byxor ahahhahahahaah xD din bild är fin

2009-06-12 @ 17:16:47
Postat av: Anonym

oh och sen laga du byxorna med mig någon annan dag ;) sommrig bild btw ^^

2009-06-15 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0