Miamster

Nu har jag varit på så många nöjesparker att jag tror att jag aldrig mer kommer kunna sätta mig i en simulator. Man blir lite illamående. Det har regnat massor de senaste dagarna men nu är vi tillbaka i Boca och har lite sol. Ibland. Det tråkiga är att jag knappt har blivit brun än.
   Igår var helt underbar och jag shoppade mer än jag gjort vid samma tillfälle på mer än ett år. Fjorton plagg plus två par skor hade jag med mig i bilen när vi åkte hem. Vi råkade åka förbi en outlet - så blir det. Jag köpte snyggaste blusen som någonsin existerat och ett jättefint linne bland massa annat. Det är väldigt avslappnat här och jag läser en bok om dagen, nästan, men nästa lördag kommer jag hem. På söndag blir det Humlahumlahumla om jag får bestämma. Inte för att det inte är sjukt nice här, jag skulle lätt kunna bo här. Förutom att jag inte känner någon här, Skansen inte finns här och det är liiiite varmt för att orientera. Man kvävs i värmen och fukten.
   Anyway, vi ses om en dryg vecka.


XXXXXXX


Kommentarer
Postat av: fridas bäste vän

tack för att du skerev. jag åker till italien imorrn och kommer inte tillbaka för än om tio dagar. men had de fortsatt trevligt där du e. jag smsar dig med min nya mobil när jag kommer hem. jag skulle tro att chanserna för att vi kommer att träffas då är små men hoppet är de sista som överger än. detta blev långt.

puss!

2009-07-02 @ 23:55:09
URL: http://soel.devote.se
Postat av: emilia

och vi ses om två veckor för jag åker till varberg! och ska till en nöjespark...mm liseberg :D ha det bäst

2009-07-04 @ 18:05:03
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Obi

Jag vet inte om vi kan ses nästa vecka? Är borta till på söndag. Måndag och tisdag är jag hemma :)

2009-07-05 @ 01:07:49
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0