Surrender to the Feeling

Sista dagen i USA. Vad ska jag säga? Det var helt underbart i Summerland och lite synd känns det att åka. Vill sno med mig en viss persons iPod med en massa ägiga låtar. Det blir Spotify för hela köret nu. Trots various resor runtom i Europa måste jag erkänna att detta var den bästa semestern ever. Vilken tur att jag inte stannade hemma. Det går inte att beskriva såhär men BOY har jag mycket att berätta om när jag kommer hem. Som sagt glömde jag kamerasladden i Sverige men när jag kommer hem blir det bilderbilderbilder. Nu ska vi iväg till våran sista - och första - dag på stranden (vi är tilbaka i Boca) och förhoppningsvis åker vi in en sväng till Miami.

XXX



Kommentarer
Postat av: emilia

men va bra att vi ska ses när du kommer hem, eller snarare när jag kommer hem. som är på onsdag. då kan du berätta om alla dina äventyr

2009-07-11 @ 10:53:08
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0