duval faced on shit street

Har ni någonsin varit i Florida? Har ni någonsin varit i Key West och USA's mest södra punkt? Det är ganska fantastiskt här må jag säga, och vore det inte för bebisen (och att jag skulle känna fullständigt ofullständig om jag inte sa hejdå till alla innan jag flyttade) skulle jag gärna stanna här till augusti. Bor dock inte i Key West utan i Summerland Keys någon mil därifrån. Det är helt fullt med killar som går runt med sina vältränade pepparkakskroppar i badshorts och flipflops. Det enda som saknas är surfbrädor och halsband med träpärlor. Som sagt, skulle gärna stanna ett tag.
   Fjärde juli var förrsten inte alls så stort och häftigt som de lurar oss svennisar att tro. Jag trodde det skulle vara värre än norrmännen och att de skulle fira som galningar, men det enda vi såg var lite futtiga fyrverkerier och lite smått fulla människor på Duval Street.
 


XXX


Kommentarer
Postat av: Obi

Inga slår norrmännen ;P Åh fånga in en pepparkaksgubbe till mig!

2009-07-05 @ 11:07:48
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

that is so gay

2009-07-08 @ 06:37:04
Postat av: fripp

you are gay pontus

2009-07-08 @ 18:19:05
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0