"I look forward to hearing from you"

Mailade nyss min familj! Läskigt! Jag hoppas de inte tycker jag är värsta knäppa geeken och ångrar sig att de valde mig. Jag frågade lite grejer och bad om en bild men det kan ju ta ett tag innan de svarar. Jag rapporterar så fort de gör det, promise. Gaaah, hur många sekunder är det kvar till sommaren egentligen? Kan man inte fast forward? New York väntar på mig innan jag flyttar till lilla byn. New York, gosh. Jag som inte ens varit i Paris!

Haha, läste just Robbans inlägg. Som den hängivna vän jag är ska jag ta mig tid att svara på ALLA dina frågor. Syskonen är fjorton, tretton, tio, nio (pojken) och sex. De kanske är ett år äldre när jag kommer dit men i mailet jag fick stod de där åldrarna.
   Jag är inte säker på om de kommer från något Spanien-land men deras efternamn har en något spansk klang. Jag lär ju bli tjock oavsett om de gör det eller inte, så jag tycker bara det är kul. Dessutom ser latinamerikaner lite extra underhudsfett som attractive, läst du inte ordentligt i Jannes text?
   Jag hoppas jag kan orientera där, det finns en orienteringsklubb i Boise. Annars kan jag alltid börja spela baseball eller något. Eller not. HAHA, SKÄMT! Just nu ser jag på nyheterna (skittråkigt men jag orkar inte lämna soffan, jag såg på House) men jag dissar nog TVn när jag är klar med inlägget.

Vilket jag är nu,
XXX!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kanske itne har varit i Paris eller New York, men du har ju varit i Kisa! Och det är ju trots allt en storstad!

2009-01-28 @ 11:18:01
Postat av: Robban "fettot" Woodsmountain

Haha tack för svaren <3 Varför inte börja spela basket hörru? Det är kul :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::DDDDDDDDDD

Nämen jag läste faktiskt Jannes text. Den var kul ...

2009-01-28 @ 19:56:04
Postat av: PeeWee

Ja du älskar ju bollar, så du får väl äta upp dig till en riktig latino-boll

2009-01-28 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0