Aberdeen, Idaho, FEM syskon

Jag ska flytta till en by. Jag ska lämna kalla Sverige och flytta till kalla Idaho. Woo! Eller jag vet inte om det är kallt där men det ligger i norr så jag drog den slutsatsen. "Staden" heter Aberdeen och har tvåtusen invånare. Tvåtusen! Södra Latin har tusen elever. Det bor fler människor i Kisa! Matilda, the time has come, nu är du storstadsbon av oss två. Tvåtusen. det är INGENTING. Förstår ni själva hur löjligt lite det är? I och för sig är det bara 9 km till närmsta storstad där det bor, hör och häpna, fyratusen invånare.
  Vad har jag gett mig in på?
  Jag kommer ha fem syskon! Först tänkte jag: Wow, fem syskon. Sedan tänkte jag: Shit... FEM syskon? Jag hoppas de är snälla små änglar och låter mig fläta deras hår. Då blir jag happy. Åtminstone är de flesta tjejer så vi kan ha girl party och klä ut oss till nallar. Sedan kan vi baka en tårta och gå några hundra meter (eller hur långt det nu är till närmaste granne) och bjuda dem på tårta med tomat. Kalas!

Stockholm i mitt hjärta, låt mig ta med dig och tunnelbanan till Idaho (Försök tänka in det i den riktiga sången)

I övrigt har min hårddisk kraschat (därav inga bilder i inlägget), så de som vill komma på minnesstund för mina bilder, min musik, mina arbeten, mitt liv, ni är välkomna till Skansen imorgon 13.37. Eliiit.

XXX



Kommentarer
Postat av: Obi

Hur gamla är syskonen? :)

2009-01-27 @ 17:47:17
Postat av: Matilda

Haha, jag har fortfarande itne smält att Kisa är en storstad!!

2009-01-28 @ 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0