We all spit at STARS! Dudutududu

MIN DATOR LEVER! I'm in heaven. Dock har min internetuppkloppling varit lite bråkig, därav lite sega uppdateringar...

Jag hoppas att ni alla ber för mig varje kväll, liksom Emilia (maylia.blogg.se), så att jag inte går vilse bland barnen i familjen där borta. Jag har mailat lite med värdmamman, men hon är ganska seg på att svara ibland. Kanske inte så konstigt eftersom hon har en egen barn-mamma-verksamhet hemma. Gah! Det blir bara värre. Som om det inte räckte med sju egna plus en utbytesstudent... Den käre fadern jobbar på potatisplantage, precis som alla andra i hela Idaho, typ.
   Det är fortfarande oklart om jag kan sporta där. Mamman sa att tjejerna sportar i skolan, men jag vet inte om det är vanligt physical education eller om det är något de gör efter skoltid. Hoppas hoppas hoppas jag kan rida eller orientera! Be för mig, hörni!
  
Imorgon kommer snyggingen MATILDA hit och det blir världens bästa helg!!! Kanske råkar gå förbi någon kändis på gatan eller så. Det blir världens bästa fredagen den trettonde! Förutom fysikprovet dårå... Först sovmorgon, sedan Humla (min bebis), sedan Kisa-bon som stannar hela helgen! Frida är glad! Filmkväll ftw. Det slår t.o.m. semlan jag åt igår.



lantisen kommer på frdag YAAAY
Bild på Matilda från i somras när vi lekte i skidbackarna i Kisa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Helgen var svinkul!!! (Även om Runaway Bride gav oss påsar under ögonen) Såg en stund på Familjen Annorlunda förut, dom hade det inte lätt...

2009-02-16 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0