Ursäkta, fel av mig

Correction! Ni som tidigare läste om min fem-syskon-chock, det var bara falsalarm. De är inte fem, de är sju. SJU! Shit, det är helt galet! När folk i Sverige får sju barn gör man en tv-serie om dem och döper den till Familjen Annorlunda.
   Om alla barn får sju barn är deras familj nästan lika stor som Aberdeens befolkning. Hallelujah. De kan ta över Idaho och döpa om staten till Storafamiljentown. Fem syskon, okej. Sju syskon, en hel jävla dagisavdelning. En dagmamma har väl typ sju barn i en grupp, eller? I wouldn't know i och för sig, jag gick på dagis. Hur som helst är det helt tokigt mycket.
   Vänta, jag måste bara gå och plocka ur min hjärna, vända på batterierna och sätta tillbaka den så jag inser vilken del av min värdmammas mail jag missade där det stod "jag skojade bara".

SJU BARN!! GAAAH

Kommentarer
Postat av: emilia

GAH!!! Men skojja inte! Fem syskon är lixom mycket men okej. SJU SJU SJU syskon. Ni kommer vara åtta barn?! Aldrig ett privatliv. Jag ber för dig att dom bor stort så att du får eget rum och att alla är söta små änglabarn. HAHAHAHAHA, sju stycken teklor och pontusar xD KUL

PUSS <3

2009-02-05 @ 20:14:07
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHA!!! Jag menade det faktiskt inte som ett hånskratt men det kommer nog inte bli så lugnt i huset. (Om det inte är JÄÄÄÄÄTTESTORT och du får en egen våning, vilket jag tvivlar på i en så liten stad.) Förhoppningsvis har föräldrarna disciplin på barnen och har uppfostrat dom till drömsyskon!! (Annars skulle dom väl inte få vara värdfamilj???) I alla fall, lycka till att lära dig vad alla heter!!

2009-02-05 @ 22:07:55
Postat av: Obbie

Varför i helvete vill den där familjen ta emot dig? Jag lovar att de tänker använda dig som en barnflicka eller nåt. Typ slav. Vad säger your parents?

2009-02-06 @ 14:41:13
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: Folke

Wtf, 7 barn är 7 för mycket :P

Nej men seriöst, om dom inte bor i värsta stora villan är det kört! GOOD LUCK XD

2009-02-11 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0