We are in lock down

Change is good.

Nu ska ni fa hora nagot astufft. Igar bakade jag pepparkaksdeg. Deg! Den koper man ju i affaren, har aldrig bakat deg forut. Och den blev perfekt. Sa nu ligger den i kylen (den skulle svalna over night) och jag sitter och vantar pa att min bror ska komma hem sa att vi kan baka baka liten kaka. Kande mig inte fit for school imorse.
   I lordags korde jag fourwheelers med tjocka slakten. Det var superdeeduperkul och jag borjade med the automatic och lekte crazy lady ett litet tag innan jag korde runt sma barn pa en pulka som var fastknuten i bak. Sedan larde Collin mig att kora fourwheelern med vaxlar och den var megasnabb. Har inte haft sa mycket kul sedan jag var ute pa Djurgarden med Elin och bebis. Jag korde snabbare an galoppfart.
   Igar hade vi som en brandovning i skolan, med skillnaden att det inte var brand som var fara, utan en intruder. Haha det var helt galet, de laste dorrarna till klassrummen och la trojor i springan mellan dorren och golvet och sedan satt alla tysta i ett horn i en kvart och vantade pa att "polisen" skulle komma och ta fast "the intruder". Som sagt, helt galet var det.
   Har precis printat min e-ticket till Newark. Flyger klockan sju pa morgonen den 28e och kommer inte till NY forran halv fem... Och sedan vantar en fjortontimmar or so resa till Stockholm. Jag som tycker sa darn mycket om att flyga. Humpf. Men sedan kommer jag vara hemma och sova i min egen sang och andas in den underbara stadsluften. Wiiiiiii.

Se upp Sverige - har kommer Johannaaaaaaa.
XXX



Kommentarer
Postat av: emilia

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-18 @ 15:25:19
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0